NAJPOGOSTEJŠA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Na podlagi najpogostejših vprašanj uporabnikov smo pripravili zbirko vprašanj in odgovorov. Seveda jo bomo sproti dopolnjevali. Če odgovora na svoje vprašanje ne najdete v zbirki, nam ga lahko zaupate preko elektronskega naslova esola@mladinska-knjiga.si.

1. Na UČIMte in UČIMse sem prijavljen z različnima e-naslovoma. Kako ju združim?
Ob prvem obisku vstopne strani eSolaMK boste najprej prenesli eno uporabniško ime. Če želite temu računu priključiti še uporabniško ime, ki je registrirano z drugim e-naslovom, nam pišite na esola@mladinska-knjiga.si.

2. Zakaj ne vidim vseh svojih uporabniških imen?
Prikazana so vsa uporabniška imena za elektronski naslov, ki ste ga vpisali. Če imate še druga uporabniška imena, ki bi jih želeli združiti, v tem koraku združite imena, ki jih imate na voljo. Potem pa pišite na esola@mladinska-knjiga.si in povejte, katero uporabniško ime bi še radi pridružili. Z veseljem vam bomo pomagali.

3. Zakaj ne morem spremeniti uporabniškega imena?
Uporabniško ime se samodejno prenese iz portala UČIMse (če tam nimate uporabniškega imena, se prenese iz UČIMte in nato iz iUČBENIKI)

4. Zakaj moje uporabniško ime ni na voljo?
Do težave lahko pride, če nimate uporabniškega imena na portalu UČIMse. V tem primeru samodejno dodeli vaše uporabniško ime s portala UČIMte. Če je na portalu UČIMse to uporabniško ime že zasedeno, si morate izbrati novega.

5. Kako lahko spremenim uporabniško ime?
Uporabniškega imena ne morete spremeniti sami. Če ga želite spremeniti, nam pišite na esola@mladinska-knjiga.si.

6. Zakaj ne morem združiti dveh uporabniških računov z enega portala?
Pri združevanju lahko izberete samo eno uporabniško ime s posameznega portala, saj ima vsako uporabniško ime svoje nastavitve.

7. Kaj se bo ob združevanju zgodilo z gradivi, ki jih imam na portalih že odklenjena?
Vsa gradiva bodo odklenjena še naprej. Do njih boste dostopali na uporabniku prijaznejši način in z enim samim uporabniškim imenom.

8. Kaj naj storim, če ne želim združiti uporabniških računov?
Združevanje uporabniških računov ni obvezno. Nujno pa morate svoje uporabniške račune prenesti na nov portal. Zato v tem koraku izberite samo uporabniško ime z enega portala in končajte postopek. Potem postopek ponovite in prenesite še uporabniško ime z drugega portala.

9. Spomnim se samo svojega uporabniškega imena ne pa elektronskega naslova s katerim sem imel ustvarjen uporabniški profil. Kako lahko naredim prenos uporabnika?
V tem primeru nam pišite na naš elektronski naslov esola@mladinska-knjiga.si, javite vaše uporabniško ime/vzdevek in povedali vam bomo elektronski naslov s katerim ste registrirani. Seveda pa lahko v obrazec za prenos uporabnika tudi vpišete elektronske naslove, ki jih uporabljate in je možno, da ste z njimi registrirani na naših izobraževalnih portalih.